top of page

Natečaj za komunikacijsko osvežitev FreeŠn 2021



Do sedmega aprila se lahko prijavite na kreativne natečaje Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Natečaji so namenjeni študentom, ki se želijo zaposliti v kreativni industriji, pokrivajo pa različna kreativna področja. Če si za, da pričneš pridobivati izkušnje čim prej, nikar ne oklevaj in se prijavi! Kako? Beri dalje …

Ne le vrabčki, temveč tudi že siničke in kosi čivkajo, da so za nas, študente, kompetence izven fakultete in formalne izobrazbe velikega pomena. Zato projekt freeŠn tudi letos prinaša izključno študentski natečaj, tokrat z naslovom ''(Re)freeŠn''.


V svetu se dogaja revolucija, pravijo, saj so spremembe aktualnega časa polne izzivov in presenečenj. Če tudi ti meniš, da je revolucija potrebna tudi v kreativi in že subtilno zaznavaš ali jasno vidiš pred očmi, kakšna bi ta revolucija lahko bila, ti je natečaj pisan na kožo.


Letošnje kategorije prinašajo širok nabor področij kreativnega dela


  1. Fotografija - ustvari smisel v nesmislu za ekipo 100 Toes.

  2. Tekstopisje - razvij digitalno kampanjo za Frutabelo za pripravništvo v agenciji Luna pod okriljem Maje Burja.

  3. Kreativno oglaševanje - populariziraj povratno embalažo med mladimi in kot zmagovalec svoje ideje najmanj en mesec udejanjaj na Futuri.

  4. Ilustracija - ustvarite ilustracijo za 19. Poli maraton.

  5. Grafično oblikovanje - nadgradite vizualno identiteto in pripravite kreativne oglase za strateško-oblikovalski studio Ljudje in prejmite dostop do priljubljenega wwwork.shop tečaja in si zagotovite tudi implementacijo celotnega predloga.


Natečaj spremljajo brezplačne delavnice kreativnih veščin


Še en pomemben razlog, da se prijaviš na natečaj, so brezplačne delavnice. Če je tvoje znanje torej omejeno in meniš, da imaš zato manjše možnosti uspeha, se jih le udeleži in spoznaj, kako kreativo izvajajo strokovnjaki z različnih področij. Z njimi bomo reševali praktične naloge in od njih pridobili čim več nasvetov. Konec delavnic pa bodo izdelke ocenili v strokovni žiriji, rezultate predstavili pokroviteljem, slednji pa bodo zmagovalcem zagotovili nagrado v obliki prakse v njihovem podjetju.



bottom of page