top of page

S Tindrom za eno noč, s Facebookom za vedno

Vsaj tako obljubljajo snovalci nove aplikacije, ki jo bodo razvili pod okvirjem družbenoomrežnega mogotca, znanega po tem, da svoji konkurenci odgovarja enostavno, tako da jo odkupi ali pa razvije podobno funkcionalnost znotraj svojih aplikacij. Sedaj je na vrsti razvoj rešitve, ki bo konkurirala v globokem in že tako motnem bazenu spletnih zmenkarij …

Ampak tukaj bo vse drugače, pravijo ustvarjalci novega programčka za iskanje večne ljubezni. Komaj se je afera Cambridge Analytics, ki smo jo omenili v prispevku o varstvu osebnih podatkov, končala, že se pripravlja nov vir, kjer bo ena največjih IT uspešnic dobila novo bazo. Seveda jo bo skrbno varovala, pred tem pa uporabnike še malo večkrat opozorila na podatke, ki jih bodo z njo delili.

A če imam FB profil, bom avtomatsko tudi na dejting platformi?

Zmenkarije so še najbližje prevodu, ki ga bo imel produkt, za katerega različni mediji tako različno navajajo podatke, da v tem trenutku še ne vemo, če bo to le dodatna funkcija, povsem svoja aplikacija, integrirana v krovno družbeno omrežje ali kaj tretjega. Pri mojstrih povezovanja prijateljev, neprijateljev, ljudi z istimi interesi, prodajalcev s kupci in iskalci tržnih informacij z bazami podatkov, nikoli ne veš.

Karkoli to že bo, ustvarjalci obljubljajo, da bo ločeno od profilov, ki jih imamo sedaj in da bomo tam posebej vpisovali podatke, ki jih bomo želeli deliti z drugimi v zmenkarski bazi. Bo pa FB pomagal s predlogi, da nam bo vse skupaj malo lažje in hitreje šlo od prstov. Zanimivo je, da navkljub veliki sceni s podatki družbeno omrežje ohranja zaupanje uporabnikov in računa, da ga bo preneslo tudi na svojo zmenkarsko aplikacijo, čeprav ta ne bo neposredna posledica prve. Pravijo tudi, da bodo svoje uporabnike obvestili o obstoju nove rešitve, a se bodo ti sami odločali, če jo se želijo "včlaniti" ali ne.

Bo aplikacija / rešitev / funkcija Dating izrinila ostale?

Že pri Klepetalniku (orig. Messenger) niso šli iz škatle, zakaj bi torej sedaj? Najbolj neposredno ime produkta ga bo najbolj “dvignilo” v iskalnih prikazih bo tudi uporabnikom zelo olajšalo, da se znajdejo med poplavo različnih domiselno poimenovanih aplikacij in jo prepoznalo kot tisto pravo. Glede na to, da imajo okrog 2,2 milijarde uporabnikov, obstaja velika možnost, da nova rešitev pritegne tiste, ki sedaj morda uporabljajo katero drugo.

Prve oblikovne vizualizacije aplikacijo prikazujejo kot neko mešanico različnih dosedanjih podobnih programčkov. Najbolj bi naj bila podobna “Hinge”, torej bo namesto “swipanja” na voljo “scroll” skozi seznam profilov. Na “news feed-u” se bodo lahko tudi postavljala razna vprašanja, s katerimi bi dosegli večjo globino povezave kot pri drugih “matching” aplikacijah. Kajti poslanstvo tega novega pripomočka pri iskanju boljše polovice je razviti globoke, trajne partnerske odnose, temelječe na pravi ljubezni, ne pa zgolj površen seks za eno noč.

Všečki so torej že lanski sneg, sedaj je na vrsti prava ljubezen!

bottom of page