top of page

Tudi po epidemiji se najde še kakšno poletno študentsko delo

Ponudba del še vedno raste skupaj z vračanjem gospodarskih aktivnosti v normalen tempo. Kriza naj bi se še poznala, saj je lani v mesecu juniju ponudba študentskega dela bila 30 % večja, a vendar bomo študentje skušali čez poletje tudi zaslužiti kak dodaten evro, za kar se bomo potrudili po svojih najboljših močeh. Kaj nam pri tem lahko pomaga?

Vir slike: Unsplash

Morda za začetek vpis na študentski servis, kjer si lahko ogledamo dela. Nabor bo manj pester, kot smo vajeni in verjetno bodo najboljša mesta že zasedena ali pa jih zaradi epidemije pač ni več. Agencije, ki se ukvarjajo z zaposlovanjem, pravijo, da naj se na nove razmere prilagodimo in naj ne bomo izbirčni. Prav tako bi naj po njihovemu mnenju bilo lažje vztrajnim in pridnim. In z vsem tem se strinjamo, ampak zahtevne razmere običajno zahtevajo zahtevnejše in konkretnejše prijeme. Predlagamo torej še nekaj idej, kako lažje najti delo med počitnicami.

1. Preverimo svoje možnosti Prijavimo se na čim več študentskih delovnih mest, ki se nam zdijo primerna. Tako si povečamo možnost, da nam nekdo odgovori. Če nam bo odgovorilo več delodajalcev, bomo lahko pa celo izbirali.

2. Pokličemo Tudi če se je potrebno na študentsko delo prijaviti preko e-pošte, je dobro prijavo telefonsko preveriti. Tudi če smo v ožjem izboru delodajalca in ta nato na delovno mesto pozabi, bomo ostali brez. Če pokličemo, pa takoj vzpostavimo bolj oseben stik in je večja možnost, da dosežemo pozitiven rezultat.

3. Poslovni bonton ni odveč Razlike med generacijami so očitne. Če smo študentje že čisto digitalni in sodobni, ni rečeno, da tako razmišljajo tudi delodajalci. Zato je dobro, da v sebi poiščemo še tisti delček klasičnega poslovnega bontona, ki smo se ga morda nekoč že naučili, a pozabili. Ali pa se ga naučimo na novo.

4. Prilagodimo komunikacijo Delodajalca je vedno dobro prej preveriti. Pa ne le, da se seznanimo z njegovimi plačniškimi navadami in delovnim okoljem, temveč tudi zato, da lažje načrtujemo svoj pristop pri razgovoru. Lažje bo, če mi prilagodimo svoj način komuniciranja na način, kot ga zahteva delovno mesto; lahko smo bolj komunikativni ali manj, bolj resni ali bolj sproščeni … in tudi skozi neverbalno komunikacijo sporočamo marsikaj, kar lahko veliko pove o tem, kako bomo uspešni pri svojem delu. Sploh če gre za delo s strankami.

Vsem študentom in dijakom želimo, da bi v tem (po-)epidemološkem poletju najprej uspešno opravili študijske obveznosti, se tudi kaj odpočili in si nato priskrbeli še kak dodaten zaslužek. V tem vrstnem redu. :)

bottom of page